Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Lokacje Amorionu
Autor Wiadomość
Danolarian 
Danolarian


ID: 484
Wiek: 28
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 544
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2015-11-09, 20:18   Lokacje Amorionu

Arrakin

Plac gladiatorów

Arena walk - miejsce, gdzie możemy przejrzeć graczy, którzy aktualnie znajdują się w mieście oraz listę osób, które mają bilans walk równy lub większy niż nasz, a co za tym idzie, możemy ich atakować. Ostatnią opcją jest wybór któregoś z potworów za przeciwnika.
Płatnerz - przedmioty defensywne (zbroje, hełmy, itp.). Nie dotyczy maga.
Zbrojmistrz - broń biała (topory, miecze, itp.). Nie dotyczy maga.
Łucznik - broń miotana (łuki). Również nie dotyczy maga.
Strażnica - uniwersalny element gry, który przydaje się do zarobienia pieniędzy. http://www.forum.amorion.pl/viewtopic.php?p=493 Warto dodać, że maksymalna ilość punktów ataku, którą możemy posiadać, wynosi 100.
Ranking - lista najlepszych graczy Amorionu.


Główny plac

Plotki - zamieszczanie przez graczy krótkie historyjki.
Tawerna - dzieli się na piwnicę, która jest typowym czatem oraz na izbę, gdzie gracze odgrywają postacie fabularne.
Poczta - nasza skrzynka pocztowa.
Klany - znajduje się tutaj lista klanów oraz ich posągi (zwycięstwa i porażki).
Redakcja gazety - Amoriońska gazetka.
Forum - odnośnik do oficjalnego forum.


Obrzeża miasta

Krasnoludzki bank - możemy wpłacić tutaj część naszych pieniędzy na lokatę, tzn. na określony czas i procent zysku. Trzeba zaznaczyć, że istnieje pewna szansa na utratę całej wpłaconej sumy.
Szkoła - służy do podnoszenia statystyk w zamian za energię oraz złoto, jeżeli wyczerpiemy darmowe szkolenie.
Akademia walki - służy do podnoszenia umiejętności (raz na duży reset) dla klas walczących w zamian za energię.
Kopalnia - dotyczy jedynie specjalizacji górnika. Pozwala szukać złóż i wydobywać surowce. W przypadku węgla możemy od razu przystąpić do wydobywania.
Farmy - dotyczy jedynie specjalizacji zielarza. Siejemy nasiona, zbieramy i suszymy zioła.
Polana Chowańców - dotyczy jedynie specjalizacji hodowcy. Szukamy, trenujemy, wystawiamy do walki lub kupujemy/sprzedajemy pupile. Ostatnia opcja, awaryjne uwalnianie chowańców, pozwala nam zdobyć złoto, mithril, a także magiczne znaki (przy uwolnieniu dużej ilości chowańców). W zagrodzie pozostaną jedynie te, które mają nadane imiona.


Zachodnia strona

Apteka - kupujemy tu potrzebne mikstury.
Kaplica ślubów - lista graczy, która wzięła ze sobą ślub, jak również zasady ich udzielania.
Ołtarz - pokazuje publicznie ceremonię ślubną, jeśli takowa ma miejsce.
Posągi - podobnie jak ranking, pokazuje najlepszych graczy w wybranych statystykach lub umiejętnościach.
Hala zgromadzeń - głosowania przeprowadzane przez administrację.


Dzielnica mieszkalna

Domy - kupujemy i rozbudowujemy nasz dom. http://forum.amorion.pl/viewtopic.php?p=80
Spis mieszkańców - lista wszystkich zarejestrowanych graczy, ponumerowana według ID.
Galeria Bohaterów - zdobyte przez graczy osiągnięcia w poprzednich erach.
Biblioteka - zamieszczane przez graczy opowiadania i wiersze.
Urząd miejski - zbiór graczy pełniących w grze określone funkcje.


Siedziba zarządcy

Wieści - aktualnie wiadomości ze świata gry.
Zegar miejski - informacja odnośnie trwającej ery.
Lochy - gracze ukarani za złamanie regulaminu lub nieudaną kradzież.
Gmach sądu - regulaminy Amorionu.
Skarbiec Królewski - ilość złota i mithrilu wpłacona przez graczy. Jeśli nasza postać ma mniej niż 15 lat i poziom mniejszy niż 5, możemy skorzystać ze środków w nim zgromadzonych.
Sesje - podobna funkcja, jak w przypadku izby, z tą różnicą, że w formie komentarzy.


Dzielnica robotnicza

Biuro pracy - oferty pracy, za które dostajemy wynagrodzenie w zamian za energię.
Huta miejska - dotyczy jedynie specjalizacji kowala. Budujemy własną hutę oraz wytapiamy w niej sztabki zużywając energię.
Monumentalna Huta - dotyczy jedynie specjalizacji kowala. Wytapiamy sztabki bez budowy własnej huty i bez zużywania energii. Musimy jednak zużyć więcej surowca oraz uiścić opłatę.
Pracownia alchemiczna - dotyczy jedynie specjalizacji alchemika. Kupujemy przepisy i tworzymy mikstury.
Kuźnia - dotyczy jedynie specjalizacji kowala. Kupujemy plany i tworzymy przedmioty.
Dom cechowy - dokładniejszy spis mieszkańców z podziałem na rasy i klasy.
Loteria - miejsce, gdzie poprzez losowanie możemy wygrać złoto lub stracić wkład własny.


Dzielnica południowa

Targowisko - znajdują się tutaj oferty Amoriończyków.
Sklepy mieszkańców - sklepy założone przez graczy. Dotyczą jedynie przedmiotów.
Skup miejski - sprzedajemy tutaj dobra, na które nie ma popytu wśród graczy. Możemy również kupić niektóre z nich.
Pośredniak - służy do podnoszenia umiejętności (raz na duży reset) dla klas rzemieślniczych w zamian za energię.
Noclegownia - dostępna od 7 dnia ery. Pozwala nam, za opłatą, odzyskać pewną część energii raz na główny reset.
Podróż - przemieszczamy się pomiędzy lokacjami.
Miejska stajnia - daje możliwość zaopatrzenia się w konia.


Dzielnica magiczna

Szaman - kupujemy tutaj talizmany dodające co nieco do statystyk. Nie dotyczy maga.
Magiczne Kości - gra w kości, gdzie możemy wygrać lub stracić złoto.
Magiczna Wieża - nabywamy w niej kostury, czary oraz szaty dla maga.
Świątynia - modlimy się oraz pracujemy dla świątyni. Warunkiem jest wiara w jakieś bóstwo.
Podziemia - jedna z ciekawszych lokacji. Znajdziemy tutaj sporo potworów, trochę przedmiotów, ziół, drewna i mithrilu. Czasem trafi się również przepis (np. na miksturę). W przypadku maga, możemy się natknąć na czary, jeśli poziom naszej postaci dorównuje danemu czarowi. Dodatkowo, szansa na znalezienie kawałka mapy wynosi przy każdym ruchu 0,04%
Kantyna - wymienimy tutaj magiczne znaki na specjalne przedmioty dla naszej postaci.
Gildia Złodziei - służy do podnoszenia umiejętności złodziejstwa (raz na duży reset) w zamian za energię.


Sith

Większość lokacji spełnia takie same funkcje, jak w Arrakin. Niektóre mają zmienioną pozycję na liście lub inną nazwę. Brzoza przeznaczenia - hala zgromadzeń, leśny skład - skup miejski, itp..

Na uwagę zasługują miejsca charakterystyczne tylko dla Sith.
Brama do lasu - bez straty energii możemy przejść do lasu (co jest przydatne, gdy gramy specjalizacją drwala). Grając drwalem zajmujemy się wyrębem drzew. Drugą opcją jest wędrówka po lesie, gdzie natkniemy się na dużą ilość potworów i ziół. Jest też szansa znalezienia trochę złota.
Tartak - kupujemy tu licencje na wyrąb drzew, bez których nie będziemy mogli nic wycinać. Poza tym jest to miejsce, do którego zaglądamy grając stolarzem. Pozwala nabyć plany przedmiotów, które możemy również wyrabiać.
Leśna fontanna - za opłatą możemy raz dziennie odzyskać pewną część energii.



Elakka

Z charakterystycznych miejsc mamy tutaj muzeum, gdzie za opłatą możemy zdobyć nieco doświadczenia oraz labirynt, gdzie szansa znalezienia kawałka mapy wynosi 0,15%, szansa znalezienia fragmentu wielkiej księgi bestyj 0,05%, a fragmentu planu eliksiru życia lub monumentalnego ołtarza iluminati 0,1% przy każdym ruchu. Natkniemy się również, od czasu do czasu, na przedmioty oraz śladowe ilości mithrilu, nasion, drewna i złota. Poza tym, jedyna różnica w nazwach, jaka występuje między Elakką, a Arrakin, to magazyn królewski, który jest skupem miejskim. Kilka lokacji jest również w innych miejscach.


Las Lerven

Las został opisany przy okazji Sith.


Góry Tul-duar

Kopalnia interesuje nas tylko, jeśli gramy specjalizacją górnika. Jeśli zaś chodzi o spacer, znajdziemy tutaj duże kwoty pieniężne i sporo surowców. Ponadto potwory nie są tak silne, jak w innych lokacjach. Możemy również zdobyć nieco doświadczenia, a jeśli natkniemy się na most i odpowiemy poprawnie na pytania, otrzymamy razem z doświadczeniem losowy przedmiot. Warto w trakcie wędrówki mieć otwarty ten link: http://zakonciemnosci.pl/viewtopic.php?t=185
_________________
Nowy w Amorionach?
CECHY RAS ORAZ KLAS
OPISY ELAKKI, SITH, ITP.
OSIĄGNIĘCIA DO ZDOBYCIA
MOST W GÓRACH - ODPOWIEDZI
POMOC MECHANICZNA I FABULARNA
NAJWAŻNIEJSZA KWESTIA ODNOŚNIE GRY
PORADNIKI - JAK PROWADZIĆ SWOJĄ POSTAĆ
KOSZTY ZAŁOŻENIA SIEDZIBY (ZBIERAMY WSPÓLNIE)
LISTA CZŁONKÓW KLANU RAZEM Z KLASĄ I SPECJALIZACJĄ
KOSZTY BUDOWY I UPIĘKSZENIA DOMU (ZBIERAMY WSPÓLNIE)
AKTUALNE ZAPOTRZEBOWANIE NA SUROWCE (SPRAWDZAĆ REGULARNIE)

Ludzie się nie zmieniają, ulegają zmianie tylko nasze odczucia i uczucia wobec nich.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8