Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Eventy
Autor Wiadomość
Danolarian 
Danolarian


ID: 484
Wiek: 25
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 544
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-09-13, 19:34   Eventy

Eventy rzemieślnicze

Event drwala

Tytuł zdobywa pierwszy rzemieślnik, który w trakcie zwykłej pracy przy wyrębie Lasu Lerven odszuka magiczne drzewo.

Opis eventu:
Wśród bezkresu zieleni Lasu Lerven, gdzieś w jego gęstwinie, rośnie unikalne i jedyne w swoim rodzaju magiczne drzewo, obiekt poszukiwany przez każdego Drwala. I choć wielu go szuka, to szansę znalezienia mają jedynie ci najbardziej doświadczeni, którzy rozwinęli umiejętność Drwalnictwa na poziomie wyższym niż 1500. Gracz, który jako pierwszy w danej Erze odnajdzie mistyczne drzewno, otrzyma tytuł Legendarnego Drwala, a także 10 AP, 150 sztuk drewna sosnowego oraz 5000 sztuk złota wraz z początkiem Nowej Ery.

Szansę na sukces posiadają tylko rzemieślnicy, którzy przekroczyli 1500 drwalnictwa. Przy każdej próbie wyrębu lasu szansa odszukania dębu rośnie zgodnie ze wzorem:
1 / [ 4000 - 12*(drwalnictwo – 1500) – poziom_postaci ]


Event alchemika

Tytuł zdobywa pierwszy rzemieślnik, który stworzy legendarny Eliksir Życia.

Opis eventu:
Aby móc stworzyć Eliksir Życia - jedyną i niepowtarzalną miksturę w Amorion, Alchemik musi odnaleźć wszystkie zaginione fragmenty tajemnej receptury. Aby mieć jakąkolwiek szansę ich odnalezienia, musi być bardzo doświadczony w swoim fachu, tzn. posiadać przynajmniej 750 w umiejętności Alchemia. Co więcej, aby wykonanie mikstury stało się możliwe, poziom Alchemii musi być co najmniej dwukrotnie wyższy. Gracz, który jako pierwszy wykona Eliksir Życia w danej erze, otrzyma nagrodę w postaci 10 AP oraz 250 sztuk ziół Illani wraz z początkiem Nowej Ery.

Eliksir w Pracowni Alchemicznej może przyrządzić rzemieślnik z 1500 punktami w umiejętności alchemia i z 10 fragmentami receptury.

Fragmenty receptury można zdobyć dopiero powyżej 750 alchemii:
- odpoczywając w prywatnym domku (szansa 6%),
- eksplorując Labirynt w mieście Elakka (szansa 0,1% przy każdym ruchu).

Aktualnie posiadaną ilość fragmentów receptury można zobaczyć w zakładce Bogactwa.


Event górnika

Tytuł zdobywa pierwszy rzemieślnik, który w trakcie zwykłej pracy w kopalniach Gór Tul-duar, odnajdzie zaginiony Kryształ Illuminati.

Opis eventu:
Przed wiekami, gdzieś w Górach Tul-duar zaginął Święty Kryształ Illuminati. Tylko najbardziej doświadczeni Górnicy, mogący pochwalić się umiejętnością na poziomie wyższym niż 3000 mają jakąkolwiek szansę na odnalezienie tego artefaktu w Górskiej Kopalni. Pierwsza osoba, której uda się ponownie odkryć dla świata Święty Kryształ, otrzyma wyjątkowy tytuł Legendarnego Górnika, a także nagrodę w wysokości 10 AP, 1000 brył węgla oraz 5000 sztuk złota wraz z początkiem Nowej Ery.

Szansę na sukces posiadają tylko rzemieślnicy którzy przekroczyli 3000 górnictwa. Wraz ze wzrostem umiejętności górnictwa i poziomem postaci, prawdopodobieństwo sukcesu rośnie.

Zakładając 100 poziom postaci:
- 3050 górnictwa: szansa na sukces wynosi 0,000024%
- 3100 -//- 0,000055%
- 3150 -//- 0,000247%
- 3190 -//- 0,019802%


Event stolarza

Tytuł zdobywa pierwszy rzemieślnik, który zbuduje Monumentalny Ołtarz Illuminati.

Opis eventu:
Monumentalny Ołtarz Illuminati jest swoistym zwieńczeniem doskonałych umiejętności mistrza Stolarstwa, cudem techniki i pomnikiem potęgi królestwa zarazem. Aby gracz mógł zająć się budową, musi najpierw odnaleźć zaginione plany, które rozsiane są w niezbadanych czeluściach Labiryntu. Aby mieć jakąkolwiek szansę odnalezienia planów, Stolarz musi być bardzo doświadczony - posiadać przynajmniej 750 w umiejętności Stolarstwo. Ponadto, aby móc zbudować Ołtarz, poziom stolarstwa musi być co najmniej dwukrotnie wyższy. Gracz, który jako pierwszy wybuduje Ołtarz, otrzyma nagrodę w wysokości 10 AP oraz 250 sztuk drewna sosnowego wraz z początkiem Nowej Ery.

Ołtarz może zbudować w Tartaku (w mieście Sith) rzemieślnik, który posiada 1500 stolarstwa i 10 fragmentów planu.

Fragmenty planu potrzebnych do budowy Ołtarza można zdobyć dopiero powyżej 750 stolarstwa:
- odpoczywając w prywatnym domku (szansa 6%),
- eksplorując Labirynt w mieście Elakka (szansa 0,1% przy każdym ruchu).

Aktualnie posiadaną ilość fragmentów planu można zobaczyć w zakładce Bogactwa.


Event kowala

Tytuł zdobywa pierwszy rzemieślnik, który wykuje i prześle do Namiestnika lub Władcy Nerpha oba przedmioty:
- nieumagicznioną zbroję o bonusie do obrony +6300, z wytrzymałością 100 i karą do uniku -50%. Inaczej mówiąc: najlepszą niehybrydową stalową zbroję na 100 poziom, przed umagicznieniem.
- nieumagiczniony stalowy bastard z bonusem +2100 obrażeń. Może być hybrydowy.

Opis eventu:
Gracz, który jako pierwszy w danej Erze wykona stalową zbroję oraz miecz na najwyższy poziom z maksymalnym bonusem (ekwipunek ten należy dostarczyć do Władcy Nerpha lub zastępującego go Namiestnika), otrzyma tytuł Królewskiego Kowala oraz 10 AP i 200 sztabek miedzi wraz z początkiem Nowej Ery.

Władca lub Namiestnik weryfikuje autentyczność dostarczonego ekwipunku i zdalnie wysyła wieść "Królewski Kowal", która zawiera nick i ID zwycięzcy eventu oraz umieszcza odpowiedni wpis w Galerii Bohaterów.


Event hodowcy

Tytuł zdobywa pierwszy rzemieślnik, któremu na Polanie Chowańców uda się odtworzyć księgę.

Opis eventu:
W Wielkiej Księdze Bestyj, woluminie sięgającym swą historią początków istnienia krainy, zgromadzono wiedzę najznamienitszych znawców amoriońskiej fauny. Choć sama księga zaginęła pod koniec pierwszej ery, najbardziej doświadczonym hodowcom (tj. posiadającym minimum 3000 w umiejętności Hodowla) zdarza się rozpoznać i odnaleźć pewne jej fragmenty, dzięki czemu mogą spróbować odtworzyć kopię artefaktu (co wymaga minimum 4000 w umiejętności). Ten, który dokona tego jako pierwszy w danej Erze, otrzyma tytuł Siewcy Życia, a także 10 AP, 50 brył mithrilu oraz 5000 sztuk złota wraz z początkiem Nowej Ery.

Żeby podjąć próbę, należy spełnić wszystkie warunki:
- minimum 4000 hodowli,
- odszukane od 1 do 5 fragmentów Księgi Bestyj,
- każda próba pochłania 100.000 kryształów, 100.000 adamantium, 100.000 mithrilu, 10.000 kawałków meteorytu, 50.000.000 złota i 100 energii.

Fragmenty Księgi Bestyj może odszukać w Labiryncie miasta Elakka tylko gracz posiadający minimum 3000 hodowli. Każdy krok w Labiryncie to szansa 0,05% na odszukanie jednego fragmentu (maksymalnie można posiadać 5).

Więcej fragmentów w trakcie podejmowania próby zwiększa szansę sukcesu.
1 fragment = 10% szans na udaną próbę
2 fragmenty = 22%
3 fragmenty = 36%
4 fragmenty = 52%
5 fragmentów = 70%

Aktualnie posiadaną ilość fragmentów planu można zobaczyć w zakładce Bogactwa.

Oryginalny temat: http://forum.amorion.pl/viewtopic.php?t=4753


Eventy klas walczących

Heros

Pięciu pierwszych graczy, którzy w danej erze osiągnie 100 poziom postaci, zostanie automatycznie ogłoszonych Herosami we wieści "Złoty wiek mitów!".

Opis eventu:
Złoty Wiek Mitów rozpoczyna się wraz z chwilą, gdy pierwszych 5 postaci w krainie osiągnie 100 poziom rozwoju. Nagrodą jest tytuł Herosa, a także 10 AP i 10000 sztuk złota, przyznawane każdemu wraz z początkiem Nowej Ery.


Event złodzieja

Tytuł zdobywa pierwszy złodziej, któremu uda się wykraść koronę ze Skarbca Królewskiego.

Opis eventu:
Marzeniem każdego Złodzieja jest dokonanie brawurowej i niepowtarzalnej kradzieży wcześniej upatrzonego, bardzo cennego obiektu pożądania. Taki potencjalny cel stanowi urokliwy symbol władzy królewskiej, który strzeżony jest bardzo pilnie, spoczywa bowiem w Skarbcu Królewskim. Aby dany Złodziej miał jakąkolwiek szansę na wykradzenie tegoż cennego fantu, suma jego zręczności, inteligencji i złodziejskich umiejętności musi być większa niż 40000. Osoba, która jako pierwsza w danej erze dokona tej wyjątkowej kradzieży, nazywana odtąd będzie Potomkiem Autolikosa, a także otrzyma nagrodę w postaci 10 AP oraz 10000 sztuk złota wraz z początkiem Nowej Ery.

Próbę włamania do Skarbca może podjąć złodziej który spełnia warunki:
Zręczność + Inteligencja + Złodziejstwo > 40000

Każda próba włamania kosztuje 1 Punkt Kradzieży i na 10% zakończy się kradzieżą korony.


Bohater

Bohaterem zostaje automatycznie pierwszy gracz, który zabije Balora Baalbisana. Żeby zlokalizować miejsce przebywania Strażnika Skarbu, należy odszukać 50 fragmentów mapy.

Fragmenty mapy można zdobyć:
- W Podziemiach miasta Arrakin, szansa wynosi 0,04% przy każdym ruchu.
- W Labiryncie miasta Elakka, szansa wynosi 0,15% przy każdym ruchu.
- Odpoczywając we własnym domu (szansa 7,5%) jeśli jest się nierzemieślnikiem powyżej 50 poziomu postaci.

Aktualnie posiadaną ilość można zobaczyć w zakładce Bogactwa.

Baalbisan posiada wszystkie statystyki po 61000 punktów.

Jako dodatkową nagrodę możemy wybrać jeden z unikalnych przedmiotów:
- 200 poziom: Miecz władcy balorów (+5000) (+100 szybkości) (5000/5000),
- Niezawodna Kolczuga,
- Kostur Potęgi,
- Szata Ilithidów.


Czempion

Czempionem w Amorionie zostaje gracz, którzy zwyciężył w Igrzyskach danej ery. Zostaje oficjalnie ogłoszony we wieści podsumowującej igrzyska.

Opis eventu:
Tytuł czempiona zdobywa najlepszy z najlepszych - ten, który pokonał pozostałych wojowników, magów i złodziei królestwa Amorion, czyli zwycięzca wielkich Igrzysk Amoriońskich. Chwała jego pamięci! Nagrodą jest tytuł Czempiona, a także 10 AP i 15000 sztuk złota, przyznawane każdemu wraz z początkiem Nowej Ery.

W igrzyskach nie biorą udziału rzemieślnicy oraz postacie z Immunitetem Królewskim.
Igrzyska rozpoczynają się w okolicy 120 dnia ery i trwają tyle, ile wymaga formuła turnieju w danej erze.


Klanowi zwycięzcy Igrzysk

Tytuł zdobywa reprezentacja klanu który wygrał klasyfikację klanową na Igrzyskach Amoriońskich.

Opis eventu:
Tytuł ten zdobywa organizacja, której reprezentacja – licząca maksimum 3 osoby, zgromadzi podczas trwania Igrzysk największą sumę punktów, za kolejne sukcesy jej członków na arenie walki. Nagrodą dla zwycięskiego klanu jest pełna refundacja kosztów odtworzenia klanu w kolejnej erze.

Metoda punktowania jest podawana najczęściej w kolejnej wieści po rozpoczęciu zapisów zawodników na Igrzyska. Ilość punktów w klasyfikacji klanowej na igrzyskach przekłada się na procent zwrotu kosztów odbudowania klanu w kolejne erze.

Oryginalny temat: http://forum.amorion.pl/viewtopic.php?t=4754
_________________
Nowy w Amorionach?
CECHY RAS ORAZ KLAS
OPISY ELAKKI, SITH, ITP.
OSIĄGNIĘCIA DO ZDOBYCIA
MOST W GÓRACH - ODPOWIEDZI
POMOC MECHANICZNA I FABULARNA
NAJWAŻNIEJSZA KWESTIA ODNOŚNIE GRY
PORADNIKI - JAK PROWADZIĆ SWOJĄ POSTAĆ
KOSZTY ZAŁOŻENIA SIEDZIBY (ZBIERAMY WSPÓLNIE)
LISTA CZŁONKÓW KLANU RAZEM Z KLASĄ I SPECJALIZACJĄ
KOSZTY BUDOWY I UPIĘKSZENIA DOMU (ZBIERAMY WSPÓLNIE)
AKTUALNE ZAPOTRZEBOWANIE NA SUROWCE (SPRAWDZAĆ REGULARNIE)

Ludzie się nie zmieniają, ulegają zmianie tylko nasze odczucia i uczucia wobec nich.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9